Bagaimana ia bermula…

Aku terjebak dalam kancah supplement Shaklee ni masa aku mengandung 3 bulan. Aku sedar aku memang seorang yang susah nak makan, dan sangat memilih nak makan. Dah tentulah sangat risau jika baby dalam rahim tak dapat nutrient yang secukupnya.

Lantas aku tanya rakan FB masa tu, Puteri Rohayu tentang supplements untuk ibu hamil. Diterangkan ada trial package. Aku tanya pula tentang full package. Harga tambah sikit je dan stok boleh tahan sampai 4 bulan. Terus aje grab yang full package.

Aku ambik Vita-Lea, B-Complex, Sustained Release Vita-C, Ostematrix. Masa pregnant tu mabuk muntah tak yah cerita lah, memang kena aje. Tapi alhamdulillah boleh bertahan. Yang takleh tahan kena kejang kaki atau nama glamernya simpul biawak. Aduhh memang jenuh le kejut suami mintak tolakkan tapak kaki. Bila tanya Puteri, dia suggest ambil Ostematrix sebelum tidur. Alhamdulillah pastu dah tak kena kejang kaki dah.

Sayang anak punya pasal, masuk trimester kedua tambah OmegaGuard, untuk tambah omega-3 dalam diet harian. Bagus untuk perkembangan otak bayi πŸ™‚

Alhamdulillah aku alami pengalaman mengandung yang membahagiakan, dan itulah kisah permulaan aku “diracun” dengan Shaklee πŸ˜‰

Jadi, apa kisah Shaklee anda?

Ima Sulaiman
SID 882520
ima367@gmail.com
SMS/WhatsApp 016.660.5816

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s